לא פעם, ולא פעמיים, נכתב על הצורה שבה עשויים להשפיע חזותם החיצונית של

אריזות קרטון, או קופסאות קרטון,של מוצרים מסוימים, ועל הפוטנציאל השיווקי, והמכירתי, לציבור הצרכנים. נקודה מאד קריטית הקשורה לכך, היא הפגישה הראשונית של ציבור הלקוחות, והצרכן הפוטנציאלי באינטראקציה הראשונית שלהם עם המוצרים. תוצאות פגישה  זו מושפעים בהכרח, על ידי האריזה שבה המוצר נארז. לכן,  באריזת המוצר חבוי פוטנציאל היכול להשפיע באופן חיובי, או במקרה הגרוע, שלילי,  ורצוי מאד שההשפעה תהיה חיובית,  על אותה אינטראקציה ראשונית, אותה פגישה ראשונית בין לקוח פוטנציאלי למוצר – פגישה  שתקבע האם הלקוח ירכוש את המוצר אם לאו.

כדי למשוך את עיני הקונה הפוטנציאלי, מאד מומלץ לעטוף, או לארוז מוצר בקופסת קרטון מעוצבת, או, אריזות קרטון מעוצבות

 

כידוע, ניתן להזמין או לייצר אריזות קרטון באופן זול, פשוט, וקל, וכן לגבי, אריזות מעוצבות, ובמגוון צורות וסגנונות,אך חובה עלינו לשאול את עצמנו – מה למעשה אנו רוצים לשדר, להשיג, ולהציג,  באמצעות עיצוב האריזות של המוצרים שלנו?

 לשאלה זו התשובה תשתנה מחברה אחת לשנייה, וממוצר אחד למשנהו.אך בדרך כלל נשמר הרצון  בשלב ראשון למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים, ובשלב השני להעניק לכל מי שרואה את האריזה תחושה ורצון חיוביים.

באיזה אופן נוכל להשתמש באריזה כדי למשוך את עיני הצרכנים? ואת זה אפשר לעשות, על ידי עיצוב צורה מיוחדת ובולטת לאריזות קרטון, אולי צורת האריזות מושפעות ממאפיינים מסוימים של אותם מוצרים  ומדגישה את תכונותיהם. אפשרות נוספת, על ידי שימוש בצבעים תואמים  שעשויים לתפוס את עיניהם של הצרכנים ולהוביל אותם לראיה ספציפית על המוצרים שלנו מבין שלל המוצרים המוצבים על אותו מדף.

נשאף  להעניק לציבור הצרכנים, והמבקרים בחנות, או באתר שלנו, מלבד התחושות הטובות, המושכות, והמושלמות שמשדרות האריזות המעוצבות, או ה קופסאות קרטון המיוחדות העוטפות את המוצרים שלנו,   גם תחושה חיובית בנוגע למוצרים שלנו. לא די בכך   שנעצב אריזות גרנדוזיות צועקות למרחקים, וימשכו תשומת לב,אלא נרצה שהאריזות קרטון מעוצבות, גם יעניקו לציבור הצרכנים הפוטנציאליים, הרגשה מתאימה וחיובית ביחס לאותו מוצר.

גם כאן ניתן לפתח מגוון צורות של אריזות קרטון שונות ואריזות קרטון מעוצבות, ומיוחדות, או לחשוב על דרכים להשתמש בצבעים תואמים, ציורים המעבירים מסרים מתאימים,  ומסרים מילוליים כדי לייצר, תחושה רצויה אצל הצרכן הרואה את אריזת המוצר שלנו.

במתן אינפורמציה חיובית ורלוונטית  על המוצר שלנו, יש ביכולתנו להעלות את מידת הסקרנות של אותו קהל פוטנציאלי, ולשכנע אותו שהמוצר שלנו הוא, המוצר המתאים ביותר עבורו ועל ידי כך לגרום לו לרכוש את המוצר.

חשוב להבין נקודה מאד חשובה, במסגרת המפגש והקשר הראשוני שבין הלקוח לבין המוצר, נוצרת תגובה ממש אוטומטית של  הלקוח, תגובה המושפעת באופן מיידי ומאד חזק גם מאריזת המוצר. פעמים רבות, תגובה זו, אינה מודעת או מורגשת לעיני כל, אך היא מהווה שיקול מכריע בתהליך קבלת ההחלטות של אותו לקוח – האם לרכוש או לא לרכוש מוצר כלשהו.

כתוצאה מעיצוב האריזות בצורות שונות, אנחנו יכולים לגרום   לאותה תגובה, להיות חיובית ורצויה, וזה דבר שיגרום לקהל הצרכנים, לרכוש את המוצרים שלנו ולגבש דעה חיובית ביחס למוצר ולחברה שמייצרת מוצרים אלה.

 

 

 

053-9385245

עברנו לכתובת חדשה:

המעיין 8 חולון